Kertész szemmel
2022. augusztus 22. írta: Kertportál Magazin

Kertész szemmel

eruika4.jpg Kertész szemmel látom a világot és nem is tehetném másképp.

Kedves Olvasó, V. Topor Erika vagyok, okleveles kertészmérnök, szenvedélyes növénygyűjtő és élharcosa a valóban fenntartható kerteknek. 

Mivel az én oldalamon jársz, így az én világszemléletemet látod. Nem többet és nem is kevesebbet. Őszintén, ahogyan egy olyan szemüvegen át nézem, ahol nincs fekete-fehér világnézet, hanem sokkal árnyaltabb minden, ahol a természet sok mindenre választ ad úgy, hogy nem is kell kérdezni.

Elmondom, hogy mennyivel másabb a valódi fenntarthatóság, a valódi zerowaste, ami nem egy divathóbort, amiből aztán jól meg lehet élni. Viszlát bambuszfogkefe és hello valódi élet!

A Kertész szemmel rovatban őszintén írok neked, ezt megígérhetem. Nem fogok kertelni sem azért, mert a politika vagy bárki így kívánja. Azt fogom írni, amit a saját szememmel látok, tapasztalok. Amit kikísérleteztünk és amiben termelőként és élelmiszergyártóként is tapasztalunk. 

De mivel közgazdász-mérnöktanár is vagyok többek között, képzett aromaterapeuta, így kicsit más szemszögből is tudok neked újat mondani. Vagy olyat, amit még lehet nem is hallottál. Egy másfajta szemszöget is tudok mutatni sokszor, amire nem is gondoltál eddig.

Várlak a blogon is szeretettel!

Kertbaráti üdvözlettel,

V. Topor Erika

főszerkesztő

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kertportal.blog.hu/api/trackback/id/tr1017913337
süti beállítások módosítása